2010. március 4., csütörtök

Hétköznapi csodák


Angyali örömök és vonzások...

Nem is olyan régen történt amit most megosztok veletek. Bejelentkezett hozzám egy lány és amikor eljött majdnem sírt olyan szinten sokkos állapotban volt. Elhagyta a barátja, a szerelme és most szóba sem áll vele pedig már házasságot, babát terveztek.
Már raktam is ki a kártyát, hogy megnézzem a jelen helyzetet,nagyon kíváncsi voltam én is. És valóban szorongás, félelem féltékenység jött ki mind a két részről. Megnéztem a srácot is majd az érzelmeit és a jövőt. A jövőben halványan ugyan mutatkozott, hogy együtt lesznek de ezt a jelen lapokat mutató kártya egy cseppet sem erősítette meg. Közben a lány mondta, hogy hallotta hogy van nálam szerelmi kötés is és ő kérné minél előbb. Nem számít, hogy mennyi idő pénz és energia de neki ez a pasi kell!
Hát jó, ám legyen! De csak tudtam volna, hogy akkor mit vállalok be mert esküszöm, hogy életem egyik legmacerásabb kötése volt, de így utólag: megérte! A lány fizetett elment de nem telt bele pár nap már hívott is, hogy jelentkezett nála srác, hogy nem tud nélküle élni, hogy szereti stb. lényeg az, hogy kibékültek. Na gondoltam, hogy ez gyorsan ment de sajnos alig telt el ismét két hét megint jött a lány, hogy nagy baj van mert a srác meg berúgott valamelyik éjszaka és megint szakított a lánnyal, meg egyébként is dührohama volt stb. Mondtam, hogy tegyünk már a fickóra egy jó kis fixáló, békítő kiegyensúlyozó energiát mert az legalább lenyugtatja és akkor nem fog ennyire hullámozni. Így is lett: megcsináltuk teliholdtól fogyó holdig és akkor ismét kibékültek. De a srác még mindig sokat kötözködött, dührohamai voltak. Ekkor hozta el hozzám és beszélgettem vele kicsit valamint jósoltam is neki.Utánna még volt nálam párszor a lány és mindíg a következő lépcsőfokon dolgoztunk most ugye azon, hogy összeköltözzenek esküvő baba stb. Még egy termékenységi naptárat is készítettem a lánynak amikor teherbe eshet. De egy idő után a lány eltünt, nem is értettem, hogy miért. Elég sok idő eltelt már éppen írni akartam neki amikor csörgött a telefonom:
Szia, Klaudia vagyok! Szeretnélek meghívni egy kávéra valahová, beszámolni valóm van!
Rendben. Mondtam és izgalommal vártam a találkozót mert kíváncsi is voltam, hogy hogyan alakultak a dolgai az elmúlt fél évben.
Akkor ért a legnagyobb meglepetés amikor megláttam:hatalmas pocakkal, mosolygós arccal jött elém kipirulva! Melegen átölelt és bementünk a kávézóba. Leültünk, rendeltünk majd rám nézett és ezt mondta: a hatodik hónapban vagyok! Gratulálok! Mondtam...erre ő:ez még mind semmi! Majd kotorászni kezdett a táskájában és elővette a fényképeket és elkezdte kipakolni nagy büszkén az asztalra: összeházasodtunk! És ezt mind neked köszönhetem! Köszönöm!... Néztem az esküvői fotókat, hát én esküszöm, hogy olyan szép és boldog menyasszonyt még életemben nem láttam.
Majd egymás nyakába borulva sírtunk és nevettünk!
Azóta már tudom, hogy a leglehetetlenebb helyzetből is lehet csoda! Hétköznapi csoda.....
Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése