2010. december 16., csütörtök

Melengeti a szívemet

Drága kedves barátaim, rajongóim, tanítványaim és vendégeim!

Mostanában csak kapkodom a fejem minden második nap ír valaki egy csodás véleményt az iwiwen, jön egy köszönő sms, vagy egy hálálkodó email. Bevallom nagyon jól esik ez nekem, tegnap már el sírtam magamat olyan szépet írt az egyik lány. Most érzem, hogy a sok éves megfeszített kemény munkának van értelme, amikor is amellett, hogy a családomat elláttam, gondoskodtam a kislányomról,páromról édesanyámról,hihetetlenül sokat dolgoztam sokszor éjszakába nyúlóan és volt olyan, hogy éjfélkor vasaltam a másnapi blúzomat. Csoda-e hogy kétszer kerültem lélegeztető gépre mert elájultam a fáradságtól? Most mégsem volt hiába mert ezek az emberek boldogok és hatalmas nagy köszönömmel hálálják meg az akkori segítséget, foglalkozást, tanításokat. Bizony amikor vasárnap éjszaka vettem föl valakinek a telefont mert sírva hívott, vagy a sok email amit elküldtem már embereknek életem folyamán amiben lelket öntöttem beléjük, bíztattam őket, gyengéden hol keményebben...... most végre látom volt értelme.....

De most mennem kell, rohanok és még főzni is akarok ma:vörös lencsét...holnap meg munka a soterben...

Puszi mindenkinek



"Sziasztok!Pár évvel ezelőtt felkerestem Juliannát,hogy segítsen nekem,mert akkor hagyott el a párom és azt hittem,hogy itt a világ vége. Elég sokat jártam Juliannához. Nagyon,de nagyon hálás vagyok neki,hogy megtanított arra a sok szép és jó dolgokra.Nagyon szépen köszönöm!!Életemben még ilyen jó emberrel,nem találkoztam!Amit mond az úgy lesz.Saját tapasztalatból tudom!!Még egyszer nagyon szépen köszönök mindent!!!!

Anikó"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése