2022. október 3., hétfő

Nem is olyan régen volt egy élményem igazából nem először fordul elő velem de aki ismer és tudja és régóta jár már hozzám tudja hogy nem kötök masnit arra amit mondani szeretnék szóval egyenesen arcba, ezt sokan nagyon megköszönték és ezért nagyon sokan nagyon de nagyon hálásak ám de nem mindenki veszi jónéven csak nem tudom hogy az ilyen ember miért jósoltat szóval mivel missziómnak tekintem és egyébként ez a Mottóm is hogy az emberek boldog párkapcsolatokban éljenek ezért legtöbször olyanok keresnek meg akik szeretnének szerelmet vagy visszakapni a párjukat szerelmüket. Szóval ez a pasi nagyon szerette volna hogy dolgozzak rajta de amit megmondtam azt nem fogadta el ugyanis az nem működik hogy varázsütésre hirtelen visszakapja a párját hiszen itt komoly személyiség fejlődésen is keresztül kell menni amibe én segítek természetesen. Na de azt találtam mondani neki hogy most már tudom hogy miért hagyta el a párja na ezen úgy besértődött hogy nekiállt velem személyeskedni erre mondtam neki hogy ezt ne ezt most tényleg ne a férfi hiszti nagyon szánalmas sokkal rosszabb mint a női hiszti. Végülis eltűnt aztán egy év múlva előkerült hogy igen akkor nagyon nagyon megvolt sértődve és nagyon haragudott viszont pont erre volt szüksége hogy észheztér jen és változtasson dolgokkal és nem most boldog párkapcsolatban él.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése